Post by whypelirerog on Mar 8, 2022 11:04:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zelle -Occult Adventure- ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zelle -Occult Adventure- IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Zelle -Occult Adventure- 2022 version ▞▞▞
rakastan sitä.. mutta mielestäni se on liian lyhyt.. ja linnaan tutustuminen on hauskempaa ja jännittävämpää kuin käveleminen helvetissä..
upea tarina, pelattavuus ja musiikki kuten aina kehittäjältä
Minulla oli niin hauskaa pelatessani :-) Olin mukana koko pelin ajan.
Sain minut epävarmaksi useita kertoja... jotkut kohtaukset ovat aivan upeita. Musiikki on ihanaa, ja pidän "kollaasi" tyylisestä taiteesta!
Upea peli mielenkiintoisella tarinalla. Hienoa musiikkia myös
Rakkaus rakkaus rakkaus.
Tämä peli on täysin hullu...ja rakastan sitä! Kuvittele, että SUDA51 tekee Silent Hillin jatko-osan "Rusty L.-Cube escape" -tyyliin yhdistettynä tyypilliseen Odencatin tarinankerrontaan. Sellaisen oudon mutta maukkaan sekoituksen saat. Varmasti yksikään länsimainen julkaisija ei uskaltaisi julkaista sellaista peliä.. se on liian outoa, liian outoa.. liian ainutlaatuista.. Toivon todella, että paljon enemmän ihmisiä kokeilee tätä pelin helmiä.. Bravo Odencat, tämä on luultavasti paras pelisi vielä!! 👍🏻🍀
Loistava peli 👌
战斗的时候有时侯不跟手,明明点到了却还是判定为没点到
En voi alkaa kuvailla, kuinka paljon vaivaa tehtiin kauhun tekemiseksi näin hyväksi, mutta tarina on hyvä ja pelattavuus on mielenkiintoinen ja matka kokonaisuudessaan on hämmästyttävä, tarvitsemme lisää tällaisia pelejä
Hämmästyttävää, rakastin kaikkea. En pelkää paljoa, mutta tämä todella sai minut ja rakastan sitä! Hienoa työtä, suosittelen lämpimästi
Tämä peli oli hämmästyttävä, rakastin tarinaa todella paljon ja sait minut melkein itkemään pari kertaa ja jos teet joskus toisen zelle-pelin, ostaisin TÄMÄN SEN JÄSENÄ TOISENA SE TULLEE ULOS
Todella intensiivinen tarina ja peli. häiritseviä kuvia, mutta hauskalla tavalla. pidän "palapelit" läpi.
Tämä peli on mestariteos. Toivon, että voisin antaa enemmän kuin viisi tähteä. Jos olet kauniiden, kammottavien asioiden ja osoita ja napsauta seikkailupelien fani, tulet rakastamaan tätä peliä. DEVS!! Ole hyvä ja tee lisää!!
Voi luoja, kuinka terveellinen ja koskettava tarina... En todellakaan odottanut sanovani pelistä, joka on 99-prosenttisesti (hämmästyttävästi suunniteltu) kauhua, vihollisia, hahmoja sekä ulkona että sisällä, maailmanrakennus on myös (kauniin) hirveä. Olen aivan rakastunut tähän peliin, mikä mahtava peli. Kerro minulle, että jatko-osa on tulossa, käännän koko jutun sinulle englanniksi, jos minun on pakko. Voi myös 10/10 äänitehosteita ja taustamusiikkia. Todella taideteos. Eli jatkoa?
Rakastan ehdottomasti jokaista Odencatin julkaisemaa peliä! Zelle otti erittäin mielenkiintoisen käänteen sekä pelattavuuden että tarinan suhteen, mutta huomasin, että jotkin edellisen universumin motiivit ulottuvat tähän.Odotan innolla seuraavaa julkaisua!
Nautin tästä pelistä ja sen lähettämästä viestistä... Mutta kun menin helvettiin, siitä tuli SUPER tylsää. Joka kerta kun yritän pelata sitä nyt, minun on taisteltava nukahtamista vastaan, lol. Joten luulen, että tämä on hyvästi 😂
Zelle -Occult Adventure- Äventyr flsr
Ihana tarina ja myös pelottava.
Aika alkuperäinen konsepti... ja viihdytti minua muutaman tunnin ajan. Olisin halunnut enemmän monimuotoisuutta "taistelujen" tapaan... ehkä erilaisia pulmia tai pelkkää toimintataistelua... mutta tarina oli mielenkiintoinen, ja kaiken kaikkiaan nautin siitä.
Upea ja kaunis tarina. Rakastin joka hetkeä
Pidin siitä, peli ei ole samanlainen kuin mikään, mitä olen pelannut aiemmin.
Tämä peli on todella mestariteos😍😍
Ei hulluna taistelu-/toimintaosaan.. HALUAN ANA-SEIKKOPELIN!... he eivät ole piilossa, taistelemassa, kuolemassa... jne... joten siksi 3 tähteä
Pohjimmiltaan reaktiopeli, tumma kierretty, okkulttinen satureaktiopeli. Mielenkiintoista.
Monimutkainen ilmiömäinen tarina.
Se oli yksi parhaista ja epätavallisimmista kokemuksista, joita minulla oli peleissä. Fabula on mielenkiintoinen ja tapa, jolla se toimitetaan pelaajalle, on aivan loistava.
Niin outoa, rakastan sitä
Peli oli hauskaa. Hieman tylsää, mutta kaiken kaikkiaan nautin tämän pelin ostamisesta. Ainoa todellinen ongelma minulla oli joskus se, että ristien napauttaminen ei rekisteröitynyt peliin. Se voi kuitenkin olla minun asiani eikä itse peli. Tarina oli erittäin viihdyttävä. Toivotaan todella, että jatko-osa ilmestyy. Ja että sama Reaper, joka oli vanginnut biyn, on myös siinä. Kiitos, että käytit aikaa tämän lukemiseen.
Rakasta peliä
Hei, ensimmäistä kertaa jätän arvostelun. Kaunis tarina, se oli hauska, ja rakastan sitä niin paljon. En ole koskaan pettynyt Odencat-peleihin, olen pelannut melkein kaikkia pelejäsi. Nautin sen jokaisesta hetkestä. Odotan innolla lisää pelejä! Kiitos paljon~
Zelle -Occult Adventure- Авантуристичке tkk
Kaunis peli
Royal Match Puzzle rtd
Hauskaa ajoa
Loistava peli, jos pidit Undertalesta, tulet rakastamaan tätä.
Hämmästyttävä tyyli ja räikeä taide. Hyvin tarkkoja yksityiskohtia.
Jos pidät sarjakuvamaisista mutta synkistä asioista, kuten Soul Eater, arvostat todennäköisesti tämän pelin estetiikkaa yhtä paljon kuin minä. Taide tuntuu toisinaan jotenkin hajaantuneelta, mutta pidin siitä. Pelin kulku ei ole liian monimutkaista, mikä on mukavaa, koska se muuttuu huomattavasti vaikeammaksi pelin edetessä. Tarinan suhteen minusta tuntuu, että useimmat hahmot ovat vahvasti vakiintuneita ja tarina liittyy hyvin peliin. Ainoa valitukseni on, että toivon, että saisimme tutkia enemmän jumalattaren tarinaa.
Tarina on op😲😲❤️❤️
Yksi parhaista mobiilipeleistä
Hyvä tarina.
Uskomaton kokemus! Todella surrealistinen peli. Kaikkien, jotka pitävät epätavallisista kauhupeleistä, tulisi pelata tätä mestariteosta.
erittäin hauska peli mielenkiintoisella maailmalla ja hahmoilla. haluaisin enemmän seikkailuja, joissa tutkitaan jumalattaren taustatarinaa.
Todella kiva. Sain sen valmiiksi viimeisen yli 24 tunnissa, upea tarina ja sain melkein kaikki referenssit pelin kautta. Halusin vain, että se kestäisi vähän kauemmin. Sen lisäksi onnittelut. Baphomet arvostaa.
Yksi parhaista tarinoista ikinä. Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa ja seikkailunhaluista. Taistelu on hauskaa ja haastavaa. Koko matkan ajan naurat, itket ja tulet pelkäämään. Kymmenen miljoonaa kymmenestä pelaisi uudestaan!
Nautin tästä pelistä, MUTTA kun olet poistunut linnasta, se on vain joukko kävelyä, he menettivät valtavan tilaisuuden pelata lisää pulmapelejä ja muuta sellaista, mitä sinun täytyy tehdä paetaksesi linnasta. Kun pääset ulos, sinun tarvitsee vain napsauttaa näyttöä lukeaksesi ja JOITAKIN taistelevat demoneja vastaan, valitsemalla oikeanvärisen Raamatun. Joten toivon, että he olisivat olleet luovempia pelin kanssa linnan jälkeen, mutta se oli silti nautinnollinen peli aluksi.
Amatöörimäinen, mutta erittäin vilpitön ja sydämellinen. Minä rakastin sitä.
Todella mahtavaa.......
Tämä peli on liian hyvä
Kaunis tarina
Uskomatonta, että maksoin melkein viisi dollaria tästä hullusta pelistä!